Обмеження монополізації ринку є адекватною умовою продажу “Укртелекому” — фахівець

 

face="Arial, sans-serif">
size="2">Обмеження можливості монополізації ринку є адекватною умовою продажу “Укртелекому”.

 

face="Arial, sans-serif">
size="2">Таку думку висловив заступник голови департаменту досліджень інвестиційної компанії “Кінто” Любомир Шавалюк
face="Arial, sans-serif">
size="2">
face="Arial, sans-serif">
size="2">у коментарі кореспонденту ГолосUA.

 

face="Arial, sans-serif">
size="2">Що стосується частки на ринку України — то, звичайно, таке обмеження потрібно ставити. Ця норма є адекватною”, — сказав він.

 

face="Arial, sans-serif">
size="2">Адже, за словами фахівця, “Укртелеком” сам по собі займає дуже велику частку українського ринку зв'язку. І у випадку, якщо компанія, яка вже перебрала на себе значну частину цього ринку, виграє конкурс з продажу “Укртелекому”, вона стає монополістом. Тому, вважає заступник голови департаменту досліджень інвестиційної компанії “Кінто”, регулятор був правий, коли встановив обмеження у вигляді 25%-частки ринку для майбутніх учасників конкурсу.

 

face="Arial, sans-serif">
size="2">Водночас він зауважив, що ця умова відсікає від кола претендентів на “Укртелеком” компанію “Київстар”. Але у випадку, якщо би “Київстар” потенційно взяв участь у цьому конкурсі й переміг, ми таким чином би отримали монополіста з концентрацією у одних руках приблизно 80% ринку телекомунікаційного зв'язку, підкреслив Л. Шавалюк.

 

Нагадаємо, компанії, розмір  доходу  (виручки)   яких   від   реалізації продукції (від надання послуг зв'язку, за вирахуванням доходів від поштового спеціального і фельдзв'язку та  кур'єрської  діяльності) на території України за останній фінансовий рік (включаючи податок на додану вартість та  інші  податки  та  збори),  визначеного  на підставі  звіту  про фінансові результати,  перевищує 25 % загальної суми таких доходів в Україні,  визначених Держкомстатом,

face="Arial, sans-serif">
size="2">до участі у конкурсі не допускаються.

 

Читайте также по теме