Авіакомпанія «Аеросвіт» планує перенести базу технічного обслуговування літаків Boeing-737 з Будапешта на Завод 410 цивільної авіації (входить в концерн «Антонов») в Жуляни.
Технічний директор Заводу 410 цивільної авіації Володимир Дмитренко підтвердив факт переговорів із цього приводу з авіакомпанією.
Крім того, завод веде діалог з виробником Boeing, оскільки для того, щоб почати технічне обслуговування цих судів, українському підприємству необхідно отримати сертифікат від виробника.
За словами прес-секретаря «Аеросвіту» Олександра Селіна, на даний момент перевізник вже проводить технічне обслуговування власних Boeing-737 в ангарах аеропорту «Київ» (Жуляни).
Наразі, перевірки легкої складності («А-чек») проводяться технічним персоналом авіакомпанії в рамках отриманого від виробника дозволу.
Серйозніше технічне обслуговування («С-чек») Boeing «Аеросвіта» проходять в Будапешті.
Експерти упевнені, що повне технічне обслуговування в Жулянах дозволить компанії «Аеросвіт» значно економити на перельотах за кордон.
За оцінкою директора Центру економічного і політичного аналізу Олександра Кави, один переліт Boeing-737 до Будапешта і назад обходиться авіакомпанії приблизно в 40 тис. дол. Всього ж нині в парку компанії налічується 11 літаків Boeing-737.
В разі створення бази з техобслуговування Boeing в Жулянах витрати авіакомпанії фактично формуватимуться з витрат палива на зліт в Борисполі і посадку в аеропорту «Київ». Це обійдеться компанії не більше ніж в 4 тис. дол.
Крім того, вартість «чеків» в Україні складає приблизно 250 тис. долл за один літак. Учасники ринку відзначають, що ця ціна набагато нижче за аналогічні роботи за кордоном.
Втім, назвати терміни, коли на авіаремонтному заводі в Жулянах може розпочатися ремонт Boeing-737 й іншої техніки, на підприємстві поки не можуть.
За матеріалами: ”Дело”