Міністерство транспорту хоче посилити відповідальність авіакомпаній перед пасажирами. Чиновники вважають, що нові правила, які невдовзі мають набрати чинності, дадуть клієнтам авіаперевізників більше прав.
Згідно з на разі дійсними правилами, авіакомпанія повинна повернути пасажирові гроші за квиток, якщо переліт не відбувся з її вини. Невдовзі перевізники будуть змушені в такому випадку виплачувати ще й чималі компенсації — до 600 євро.
У квітні цього року, коли через хмару попелу після виверження ісландського вулкану в Європі на тривалий час скасували значну частину авіарейсів, пасажири в міжнародному аеропорту "Бориспіль" мали чимало нарікань на сервіс та відсутність компенсацій.
Але і без природніх катаклізмів робота українських авіаперевізників викликала багато незадоволень. В 2009 році авіакомпанії відклали третину всіх рейсів, а на їх роботу надійшло більше трьох тисяч скарг – це рекорд за минулі 5 років.
Експерти тоді зазначали, що відсутність серйозних штрафів є однією з основних причин такої ситуації. Через це в уряді вирішили посилити відповідальність авіакомпаній перед своїми клієнтами.
Невдовзі, якщо рейс затримують, авіаперевізник буде зобов’язаний надати пасажирам харчування, два безкоштовні дзвінки телефоном, право відправити факс чи лист електронною поштою. А у випадках, коли рейс переносять до наступного дня, пасажирам треба буде надати готель.
З іншого боку, експерти не виключають, що авіакомпанії, які перебувають у нелегкому фінансовому становищі, внаслідок низки урядових рішень можуть підняти ціни на квитки. />
За матеіралами: Бі-Бі-Сі