ГолосUA
07:15 15/07/2010

Автомагістралі Миколаївської та Херсонської областей непридатні для експлуатації — Рахункова палата України

Рахункова палата перевірила, як використовуються бюджетні кошти, виділені на розвиток та утримання доріг у зазначених областях у 2008-2009 роках, і констатувала, що автомагістралі не придатні для експлуатації та не відповідають необхідним категоріям.

Про це ГолосUA повідомили у прес-службі РПУ.

Понад 30% доріг за інтенсивністю руху мають відповідати І і ІІ категоріям, проте таких доріг у Миколаївській області близько 11 %, Херсонській — близько 15 %.

Понад 80 % магістралі міжнародного значення М-14 Одеса-Мелітополь-Новоазовськ, що має стратегічне значення не тільки для південних регіонів, а й усієї України, у межах Миколаївської та Херсонської областей повністю зруйновано, тому дорога не придатна для експлуатації.

Проведений Рахунковою палатою аудит показав, що через відсутність контролю з боку Укравтодору — головного розпорядника коштів — служби автомобільних доріг у Миколаївській та Херсонській областях у 2008-2009 роках використали 78,7 млн. грн. бюджетних коштів з численними порушеннями вимог законодавства та неефективно.

Розвиток і утримання автошляхівзагального користування фінансувалися в межах наявних ресурсів, проте без урахування фактичного стану та технічних показників. Не дотримуються міжремонтні терміни (у середньому пропущено 2-3 цикли капремонту). На час аудиту близько 90 % доріг державного та 70 % місцевого значення цих областей потребували капітального ремонту.

Виділені з держбюджету кошти спрямовувалися в основному на поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомагістралей, а також на розроблення нової проектно-кошторисної документації. І це при тому, що значна кількість незавершених об’єктів уже готові більш ніж на 70 %, а наявна документація фактично не використовується.

Як наслідок, стан автомобільних доріг у Миколаївській і Херсонській областях не сприяє соціально-економічному розвитку цих областей та країни в цілому, не дає змоги реалізувати потенційні можливості України у транзитних перевезеннях і запровадження автотуризму.

Протяжність доріг Миколаївської та Херсонської областей становить близько 6 % загального кілометражу вітчизняних автошляхів загального користування. />  

Читайте также по теме