ГолосUA
18:46 19/04/2010

Через ісландський вулкан українські туристи, що застрягли в Китаї, можуть просидіти там до травня

Тисячі пасажирів, що прямують до Європи, "застрягли" в міжнародному аеропорту Пекіна Шоуду. У непростій ситуації опинилися і 193 пасажира рейсу компанії "АероСвіт — Українські авіалінії" VV182 Пекін-Київ, який повинен був вилетіти із столиці Китаю минулої неділі, однак не прибув з України.

Як розповів консул Посольства України в КНР Андрій Семко, більше ніж 30 громадян України, які не вилетіли своїм рейсом о 6 год ранку у неділю, зібралися біля будівлі дипломатичної місії вже на світанку. Вони вимагали відправити їх додому. Консульські працівники, "підняті по тривозі", негайно виїхали в аеропорт, де разом із співробітниками пекінського представництва компанії допізна намагалися врегулювати ситуацію.

Невелику частину пасажирів вдалося відправити до Києва через Алмати (без втрати вартості квитка), частина вимушені були купити квитки в бізнес-клас рейсу "Аерофлоту". Решту перереєстрували на подальші рейси "Аеросвіту". Найближчий з них має вилетіти 20 квітня. На нього вже зареєстровано 209 пасажирів і пріоритет мають ті, у кого були придбані квитки заздалегідь. Решті людей пропонують перенести їх виліт на терміни аж до 15 травня.

Так, наприклад, на 2 травня зареєстрували членів офіційної делегації Донецька, які мали летіти 18 квітня. "Ми сьогодні (у понеділок — ред.) були у представництві "Аеросвіту" в Пекіні. Там натовпи людей, всі кричать, нічого неможливо дізнатися. Працівники лише показують списки", — розповідає кореспондентові член делегації Олег Ситник. У донеччан закінчуються візи, та і за проживання доведеться викласти чималу суму.

У продовженні віз (за це громадяни повинні платити самі) українцям сприяють співробітники консульського відділу. Дипломати також підшукали недорогий готель для тих, хто звернувся по допомогу.

Представництво української авіакомпанії-перевізника, як стало відомо, зараз вирішує питання щодо відправки близько 40 осіб через Делі. Керівництво "Аеросвіту" також звернулося до авіаційної влади КНР за дозволом на виконання додаткового рейсу найближчими днями.

Практично жодна авіакомпанія не компенсує своїм пасажирам матеріальні збитки, пояснюючи це форс-мажором. Не оплачують готелі і харчування перевізники, що скасували рейси до Москви і Західної Європи. А російська компанія "Аерофлот", яка виконує рейси в штатному режимі, підняла ціни на квитки.

 

Читайте также по теме