Київський міський голова Леонід Черновецький підписав розпорядження про підвищення тарифів на рекламу у громадському транспорті, за рахунок чого очікується збільшення надходжень від столичного рекламного ринку до міського бюджету до 150 млн. грн.
Про це кореспонденту Голос.UA повідомили в прес-службі міської адміністрації з посиланням на першого заступника міського голови Дениса Басса.
За словами Дениса Басса, «вартість користування рекламною площею в метро та наземному транспорті підвищилась у три-чотири рази, а в окремих випадках у п’ять-шість разів». />
Крім того заступник голови зауважив, що «після проведення серйозних переговорів, київська влада досягла домовленостей як з учасниками ринку реклами, так і з столичним представництвом Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва про те, що тарифи, які не змінювались з 2000 року, будуть й надалі поступово підвищуватись. Новий етап збільшення розпочнеться з наступного року».