Завдяки явній та прихованій рекламі, алкогольний та тютюновий бізнес в Україні мають змогу впливати на демографічну ситуацію.
Таку думку висловив кандидат політологічних наук, директор Державного інституту розвитку сім’ї та молоді Андрій Мішин під час міжнародної наукової конференції у Києві, передав кореспондент ГолосUA.
«Алкогольний та тютюновий бізнес є найбільш активними суб’єктами демографічної політики. На будь-які наші обмеження у їхніх юристів уже на 5 кроків вперед усе продумано», — сказав він.
На думку А. Мішина, алкогольні та тютюнові компанії не повинні виступати спонсорами спортивних подій у нашій країні, а відомі спортсмени не повинні зніматися у рекламі їх виробів, оскільки суспільна думка в Україні формується завдяки рекламі. «У нас є прихована реклама. Подивіться: усі молодіжні програми фінансуються такими компаніями. Далеко не соки є спонсорами наших спортивних змагань серед молоді. Треба створити нові відносини у цьому трикутнику: бізнес – влада – суспільство», — зазначив науковець.