Комісія з питань охорони здоров’я, материнства та соціального захисту підтримала ідею надання адресної допомоги учасникам бойових дій УПА, їх вдовам та інвалідам війни, репресованим та реабілітованим.
Про це повідомили у прес-службі Львівської облради.
Якщо таке рішення підтримає сесія обласної ради, то кожен пільговик отримає 300 грн. для внутрішньообласних поїздок. Таким чином пільга охопить зазначені категорії повністю, не залежно від того чи людина користується міжміським транспортом раз на місяць, чи раз на рік. Також припиняться факти відмови перевізників у наданні послуг пільговикам, оскільки вони платитимуть на рівних з усіма пасажирами.
Озвучив таку ініціативу на засіданні комісії обласної ради з питань охорони здоров’я, материнства та соціального захисту заступник начальника головного управління праці та соціального захисту населення ЛОДА Ігор Мойсин. Раніше кошти на пільгове перевезення перераховувалися перевізникам, які зобов’язувалися надавати послуги цим категоріям пасажирів безкоштовно. За словами Ігора Мойсина, процедура повернення коштів перевізникам була складною, тому в минулому році перевізникам було перераховано лише 300 тисяч, хоча на цю програму передбачалося 1 млн. грн. Управлінці запропонували запровадити адресну допомогу для внутрішньообласних перевезень зазначених категорій населення. Для фінансування цієї програми закладено 1 млн. грн., для одного пільговика ця сума становитиме 300 грн. на рік. Враховуючи численні скарги на відмову перевізників надавати послуги пільговикам безоплатно та беручи до уваги європейський досвід, депутати схвалили таку ініціативу, але одночасно вирішили доповнити список пільговиків репресованими та реабілітованими громадянами. Тому комісія доручила управлінцям розширити список осіб, яким буде надаватися адресна допомога та збільшити фінансування на цю програму.
У прес-службі зазначають, що така програма вирішує лише проблему міжміських внутрішньообласних перевезень. Перевезення пільгових категорій в межах міст, в тому числі і у м. Львові – це питання компетенції міських рад.