Держава повинна знову виставити на продаж підприємство “Луганськтепловоз”.
Таку думку висловив економічний експерт, колишній заступник голови НБУ Ярослав Солтис у коментарі агенції ГолосUA.
На запитання про те, чи знайдуться претенденти придбати це підприємство, він відповів: “Чому ні? Звичайно, адже ми — монополісти у виробництві тепловозів. Що, наші залізниці перестали перевозити вантажі і людей?”. За словами експерта, підприємства, котрі випускають рухомий склад для залізниць, отримують гарні прибутки. А іноземна техніка коштує у 2-3 рази дорожча, аніж вітчизняна.
Водночас він зауважив, що “Луганськтепловоз” треба продати реальному власнику, котрий дбатиме про це підприємство. “На кожну справу треба господаря. Кажуть: “Як дбаєш, так і маєш”. Якщо ми не знаходимо у державі людей, які дбають, то треба продавати приватним власникам. А власник завжди кращий, ніж державна організація”, — вважає Я. Солтис.
Нагадаємо, 31 серпня закінчився тримісячний строк отримання коштів за “Луганськтепловоз”, продане 29 червня 2010 року. Конкурс за придбання підприємства виграла дочірня компанія російського “Трансмашхолдингу” — “Брянський машинобудівний завод”.
І. Носальська />