Дослідження Університету Флоріди показало, що, чим вище вартість алкоголю, тим менше вірогідність того, що люди його вживатимуть.
Фахівці Університету Флоріди проаналізували дані 112-ти європейських і американських досліджень на цю тему, проведених за останні чотири десятиліття, і виявили реальний зв’язок між цінами на спиртне і рівнями їх вжитку, повіждомляє Rokf.ru.
«Якщо ціни на алкогольні напої (наприклад, в результаті введення нових податків) підвищуються, то люди починають не просто купувати менше пляшок або робити вибір на користь менших ємностей, але і випивають менше чарок (келихів, стаканів і тому подібне) під час гуляння. При цьому зростання цін впливає на поведінку абсолютно всіх споживачів: як завзятих п’яниць, так тих, що мало п’ють, як молодих, так і літніх», — цитує видання.
Автори цього дослідження стверджують, що підвищення податків на спиртне може бути визнане найефективнішим методом боротьби з пияцтвом і алкоголізмом.