ГолосUA
17:45 30/12/2009

Глядачів дратує реклама кандидатів в президенти

Відеореклама Віктора Януковича не подобається молоді, а рекламу Юлії Тимошенко добре сприймають жінки.

Про це свідчать результати дослідження Kwendi Impact & Recall Rating політичних роликів у жовтні-грудні 2009 року.

«Фактично, можна говорити про відторгнення політичної реклами аудиторією – тільки-но глядачі розуміють, що бачать ролик, який рекламує кандидата, їхнє ставлення стає різко негативним», – відзначили у компанії.

«Український виборець втомився від політичних конфліктів – життєстверджуючі ролики Тимошенко і Яценюка отримали набагато менш негативну оцінку, ніж ті ролики, в яких звучать звинувачення на адресу опонентів», – додали автори дослідження.

У Kwendi припустили, що «негативні емоції, пов’язані зі звинуваченнями на адресу чинної влади викликають обурення у телеглядачів не стільки самі по собі, скільки як очевидна спроба маніпуляції їхньою думкою».

За даними компанії, ролики Юлії Тимошенко, Арсенія Яценюка і Володимира Литвина краще впливають на жіночу аудиторію.

Ролики Віктора Януковича і Сергія Тігіпка «не лише схожі сюжетами, а й отримали схожий демографічний профіль – аудиторія старше 30 років поставилася до них менш негативно».

За матеріалами: Ліга.net

 

Читайте также по теме