Відеореклама Віктора Януковича не подобається молоді, а рекламу Юлії Тимошенко добре сприймають жінки.
Про це свідчать результати дослідження Kwendi Impact & Recall Rating політичних роликів у жовтні-грудні 2009 року.
«Фактично, можна говорити про відторгнення політичної реклами аудиторією – тільки-но глядачі розуміють, що бачать ролик, який рекламує кандидата, їхнє ставлення стає різко негативним», – відзначили у компанії.
«Український виборець втомився від політичних конфліктів – життєстверджуючі ролики Тимошенко і Яценюка отримали набагато менш негативну оцінку, ніж ті ролики, в яких звучать звинувачення на адресу опонентів», – додали автори дослідження.
У Kwendi припустили, що «негативні емоції, пов’язані зі звинуваченнями на адресу чинної влади викликають обурення у телеглядачів не стільки самі по собі, скільки як очевидна спроба маніпуляції їхньою думкою».
За даними компанії, ролики Юлії Тимошенко, Арсенія Яценюка і Володимира Литвина краще впливають на жіночу аудиторію.
Ролики Віктора Януковича і Сергія Тігіпка «не лише схожі сюжетами, а й отримали схожий демографічний профіль – аудиторія старше 30 років поставилася до них менш негативно».
За матеріалами: Ліга.net