ГолосUA
08:44 12/08/2010

Готельні номери у Києві подешевшали на 13%

Рівень заповненості для столичних готелів верхнього цінового сегмента за результатами I півріччя збільшився на 5,6% у порівнянні з тим же періодом 2009р, це відбулося лише за рахунок зниження середньої ціни на номер, яка за той же період часу скоротилася на 13% .

Про це повідомляється в аналітичному звіті компанії "Jones Lang LaSalle".

На цьому тлі будівництво у Києві нового п’ятизіркового проекту "Фейрмонт" (250 номерів), що планується до завершення у 2011 р., ставить під загрозу баланс сил у верхньому ціновому сегменті, де очікується продовження динаміки зниження середньої ціни на номер при досить консервативних оцінках середньорічної заповненості готелю у 50-55%.

Умови існування готелів середньої цінової категорії також навряд чи суттєво покращаться, тому що крім "Фейрмонту" на порядку денному — введення в експлуатацію бюджетного "Ібіс" (213 номерів).

Тим часом, уряд України активно підтримує ініціативу будь-яких інвестицій в готельне будівництво щоб виконати програму підготовки до чемпіонату EURO-2012. У результаті, вже майже зведений проект "Хілтон" (270 номерів), будівництво якого відновилося на початку 2010 р., а також все ще призупинений проект "Холідей Інн" (192 номери).

"Наше дослідження показує, що, швидше за все, протягом 5-7 років верхня цінова ніша київського готельного бізнесу навряд чи буде привабливою для інвесторів, особливо з огляду на заборонну вартість кредитів, а також негативну тенденцію щодо скорочення доходів готелів стандарту luxur/upscale за рахунок посилення конкуренції на ринку в цілому", — сказала виконавчий віце-президент, керівник російського відділення "Jones Lang LaSalle Hotels" Марина Усенко.

За її словами, враховуючи, що ринок Києва все ще перебуває на ранній стадії формування і готелі верхнього сегменту змушені конкурувати за клієнта з готелями набагато більш скромного стандарту, найбільш доцільним з інвестиційної точки зору видається отримання контролю за критичною масою номерного фонду в готелях стандарту mid-market, куди і бізнесмени, і туристи селяться з великим бажанням — особливо за наявності підтвердженої міжнародним брендом якості розміщення і послуг.

"Таким чином, для ринку, де в найближчу п’ятирічку, якщо не довше, ціни на розміщення в найбільш високоякісних готелях навряд чи зможуть піднятися до колишніх висот, логічними виглядають абсолютно прагматичні інвестиційні рішення сконцентруватися на середньоціновому або навіть бюджетному розміщенні сучасного стандарту — зрозуміло, при умові вдалого (тобто центрального) розміщення об’єкту", — сказано в аналітичному звіті компанії "Jones Lang LaSalle".

За матеріалами: SV Development />  

Читайте также по теме