Дані соціологічних компаній різняться через те, що деякі «начебто соціологи» навіть не проводять дослідження.
Таку думку висловив гендиректор Київського міжнародного інституту соціології Володимир Паніотто в ефірі програми «РозворотUA» на радіо «Ера».
«Одна з причин, чому дані соціологічних компаній відрізняються – з’являються не стільки фірми-одноденки, скільки люди, які кажуть, що вони соціологи, які кажуть, що отримали результати, а досліджень вони взагалі не проводили… І це не проблема соціології, а проблема журналістів, які не перевіряють, чи існує така компанія, чи ні», — підкреслив він.
Експерт зазначив, що варто переконатися у існуванні компанії, у чому може допомогти Соціологічна асоціація України, на сайті якої спеціально розміщено перелік компаній, які акредитуються при ній.
«Це не соціологічні компанії, це окремі люди, які мають достатню фахову підготовку, щоб імітувати результати якогось соціологічного дослідження. У них немає сайту, немає методології цих досліджень на сайті, немає жодних ознак, що взагалі було проведене якесь дослідження», — підсумував В.Паніотто.