За перше півріччя 2009 року іноземні фармацевтичні компанії витратили на рекламу в ЗМІ півмільйона гривень.
Українці дедалі частіше займаються самолікуванням. Це пов’язано з активною рекламою ліків, що відпускаються без рецепту. Експерти рекомендують скоротити список ліків, для покупки яких не потрібний рецепт від лікаря, а також створити орган, котрий аналізував би вміст реклами в кожному окремому випадку.
«У людини складається враження, що, отримавши рекламу чи побачивши її на телебаченні, їй не потрібно йти до лікаря. Вона йде в аптеку, купує препарат і починає займатися самолікуванням, а згодом з ускладненнями потрапляє до лікарні», — сказав перший віце-президент Об’єднання організацій роботодавців медичної і мікробіологічної промисловості Геннадій Хорунжий.
«Тільки експертна рада або якийсь експертний орган при Міністерстві охорони здоров’я повинен давати дозвіл на рекламу того чи іншого лікарського засобу», — сказав фахівець.
За матеріалами: «Український Бізнес Ресурс»