ГолосUA
13:14 16/07/2010

Іноземні судна відмовляються від одеських моряків через погану репутацію

Одеські моряки перестали користуватися попитом в іноземних судновласників через свою погану репутацію.

Про це повідомив директор одеського крюїнгового агентства Капітан Бейліс Ерлен Бейліс.

За його словами, серед світових роботодавців у цій галузі немає попиту на одеських моряків через ряд факторів. Зокрема, це недостатній рівень знання іноземних мов, відношення до спиртного і низька дисциплінованість. "Наші моряки самі собі зіпсували репутацію, а вона заробляється дуже довго", — відзначив директор агентства.

Такої думки дотримується і директор крюїнгового агентства Антама ЛТД Євген Піщанський. За його словами, головною проблемою в морській сфері є не економічна криза, а жахлива недисциплінованість одеських моряків. "Спочатку вони приходять всі білі і пухнасті, а коли потрапляють на судно — розпускаються, жеруть горілку і гуляють", — зазначив Піщанський.

На його думку, 60% всіх одеських моряків — це алкоголіки. Якщо раніше кожен екіпаж привозив додому в загальній сумі $ 70-80 тисяч, то тепер цей дохід йде в інші країни.

Інспектор з відправки моряків агентства LGB Ігор Іванченко так прокоментував ситуацію на ринку крюїнгу Одеси: "Робочих місць багато, а нормальних кваліфікованих працівників — ні. З початку літа нашого агентство відправило тільки 8 моряків у рейс".

За його словами, це дуже низький показник, який безпосередньо пов’язаний з тим, що в світі є більш дешева робоча сила. Якщо вищий плавсклад (старших механіків, штурманів) ще наймають на роботу, то мотористів, матросів дуже часто замінюють представниками з Філіппін, Малайзії, Китаю, Індії.

За словами інспектора, робота в морі — це дуже важка праця, яка позначається і на здоров’ї, зокрема, психічному. Замкнуте коло спілкування, відсутність можливості зв’язатися з родичами — всі переносять по-різному. "Були, звичайно, і сумні випадки, коли люди йшли вперше на рейс і не витримували такого навантаження", — зазначив він.

Заробітна плата моряків залежить від досвіду, виду судна, займаної посади і країни-роботодавця. Переважно вона коливається в районі від $ 2 тисяч до $ 9000 на місяць. Контракт триває від 4 до 7 місяців.

За матеріалами: Репортер Одессы />  

Читайте также по теме