Безконтаткні картки для проїзду в столичному метрополітені працюють надійно.
Про це сьогодні заявив начальник Київського метрополітену Петро Мірошников, повідомили у прес-службі столичного метрополітену.
За його словами, публікації у засобах масової інформації стосовно поганої якості проїзних квитків на основі безконтактних карток є провокаційними і не містять доказової бази.
«Мотиви заяв деяких представників політичних сил, що намагаються дискредитувати як введення нової системи оплати проїзду пасажирів у метрополітені, так і діяльність нашого підприємства в цілому, є зрозумілими. Це — всього-на-всього дешевий популізм удаваної турботи про людей. На поверхні ж — завадити впровадженню сучасних технологій у метрополітені», — запевняє П.Мірошников.
«Наразі відповідально заявляю про те, що пасажири метрополітену користуються картками світового стандарту Mifare Standard, що упродовж тривалого часу успішно діють у країнах СНД, Південно-Східної Азії, у більшій частині країн Європи — Італії, Чехії, Польщі, Швеції, Фінляндії, Норвегії, Іспанії і т.д», — зазначив він. />
На його думку, поодинокі випадки відмови безконтактних карток не є підставою для надання цим фактам негативного розголосу. Адже, за статистикою, технічні відмови проїзних становлять не більше 0,015 відсотка від загальної кількості карток, що знаходяться в обігу у метрополітені. Загалом же, станом на 3 грудня в обігу знаходиться майже 200 тисяч карток.