Комунальне підприємство “Метрополітен” отримує близько 7 млн гривень на рік, або близько 1% своїх доходів від рекламної оренди площі.
Про це в ексклюзивному коментарі повідомив фінансовий директор КП “Метрополітен” Юрій Кошмак, передав кореспондент ГолосUA.
“На утримання метрополітену щорічно необхідно 1,1 млрд гривень. Своєю основною діяльністю ми заробляємо 600-700 млн гривень щорічно, а рекламна діяльність приносить близько 7 млн на рік — близько 1 %”, — зазначив він.
При цьому КП “Метрополітен” наголосив, що підприємство самостійно не займається наданням в оренду площі в столичному метро, ці питання вирішує КМДА. “Водночас, якщо ви подивитися в вагони, то реклами на багато менше, ніж в 2008 році”, — зауважив Кошмак.
А. Береза />