Пільговий доступ до соціальних мереж через мобільний зв'язок до жовтня запропонували відразу три оператори через зростаючий попит на соціальні мережі
Про це пише український тижневик.
Українці “загрузли” у соціальних мережах (“Однокласники”, “ВКонтакте”, Facebook, Twitter, LinkedIn). За даними компанії GfK, до початку 2010 р. у таких мережах був зареєстрований кожен третій український користувач інтернету (проти кожного п'ятого — на початок 2009 р.). При цьому, за підрахунками оператора life:), восени 2010 р. кожен четвертий «вконтактовец» використовував для доступу до мережі мобільний зв'язок.
Попит на “мобільні” соцмережі підігріває ситуація з перекриттям доступу до найпопулярніших сервісів в офісах.
За матеріалами: Власть денег