За результатами дослідження, присвяченого купівельній спроможності населення європейських країн, Україна посіла передостаннє місце, випередивши лише Молдову.
Про це повідомив Корреспондент.net.
За результатами дослідження, проведеного компанією GfK у 41 країні Європи, за рік європейці мають можливість витратити близько 8 трильйонів євро. До цієї суми входять також державні платежі (допомога з безробіття, дотації на дітей, пенсії). Таким чином, протягом 2008 року кожен європеєць витрачав на споживчі товари в середньому 12500 євро. Середньостатистичний українець витратив 1688 євро. У Молдові цей показник — нижче 800 євро.
Перше місце в рейтингу посів Ліхтенштейн із купівельною спроможністю на рівні 45 000 євро на рік, за ним іде Люксембург (28 192 євро) та Швейцарія (26 842 євро).
На думку експертів компанії GfK, вплив фінансової кризи позначиться на рейтингу у 2009 році.
Дослідження GfK Purchasing Power Europe проводиться щорічно. Розрахунки складаються на рівні міст та поштових зон.
В 2007 році Україна посіла в рейтингу 39 місце.