Українські виробники готують морозиво на основі рослинних жирів або ж з фруктів та ягід.
На основі натуральних молочних жирів виготовляється лише 10% продукції, пише газета «Дело».
Так, сьогодні частка морозива, виготовленого з використанням кокосового масла, покриває 70-80% ринку. Виробники аргументують використання рослинних жирів впливом кризи, адже, за словами заступника генерального директора миколаївської компанії «Шисхол» Ірини Шитюк, якщо кілограм вершкового масла коштує 30-40 грн,то за кокосове масло треба заплатити всього 13-14 грн.
За перші п’ять місяців поточного року порівняно з аналогічним періодом минулого року споживання цих солодощів скоротилося на 18% і покращення ситуації на ринку морозива, як зазначив директор з маркетингу компанії «Луганськхолод» Сергій Гомоненко, очікувати марно. За його словами, на показник споживання морозива вплинула прохолодна весна і нестабільний фінансово-економічний стан світової економіки: підвищилися ціна на імпортоване какао, елементи упаковки, стабілізатори і домішки.
«Виробники в теперішніх умовах змушені збільшувати виробництво продукції низького цінового сегменту», — наголосив І. Гомоненко.
За його словами, зараз практично вся продукція на ринку — або морозиво економ-класу з використанням комбінованої сировини (молочні і рослинні жири), або плодово-ягідне.
Це у свою чергу стало поштовхом для підвищення цін у роздрібній торгівлі. Відпускна ціна виробника і ціна в роздрібі можуть відрізнятися у 3-4 рази.
«Якщо морозиво у вафельному стаканчику реалізується підприємствами за 60 коп., то в магазинах аналогічна продукція коштуватиме 1,5-2 грн», — зазначила І. Шитюк.