Підготовка екіпажів та техніків для обслуговування є головною проблемою широкого впровадження в експлуатацію українсько-російського регіонального лайнеру АН-148.
Про це під час технічної конференції, присвяченій проблемам експлуатації літака АН-148, заявив технічний директор компанії "Ильюшин Финанс Ко." Юрій Островський, передав кореспондент ГолосUA.
«На сьогоднішній день є тільки один навчальний центр у Києві, на базі ДП «Антонов». У його розпорядженні є пілотажний стенд, на жаль, не повнорухомий. Це призводить до того, що після проведення теоретичного навчання та тренувань на ньому потрібно здійснювати досить великий обсяг аеродромних польотів, а це додаткові витрати і зайвий час», — заявив Островський.
Зараз в експлуатації перебувають вже п’ять літаків АН-148: два в українській авіакомпанії «Аеросвіт» та три – в державній транспортній компанії «Росія». В цілому льотчики позитивно відгукуються про цей літак, хоча за час з початку його освоєння пред’явили розробникам понад 150 зауважень. «Найбільш поширеними причинами є неточності або недоробки в програмному забезпеченні, які викликають помилкові спрацьовування сигналізації. На ці відмови доводиться істотна частина претензій. І за цим напрямком вже розроблено план з покращення програмно-математичного забезпечення. Буквально днями відбудеться черговий раунд переговорів з КБ та серійним заводом, будемо обговорювати питання, що виникли. Завдання — як можна швидше внести всі необхідні корективи», — підкреслив Островський.
Позитивно оцінив літак АН-148 й керівник Федерального агентства повітряного транспорту Росії Олександр Нерадько: «Він виявився експлуатаційно-придатним, його оцінили та полюбили пасажири, критичних відмов за перші шість місяців експлуатації не було».
Д. Кляхін />