ГолосUA
09:02 10/02/2011

“Луганськтепловоз” поставив до Монголії 5 спеціально розроблених локомотивів

“Луганськтепловоз” вперше за роки незалежності України поставив п'ять серійних локомотивів у Монголію, цього року буде поставлено ще 30 машин.

Про це повідомило видання Дело”.

“Луганськтепловоз” поставив перші п'ять серійних локомотивів Улан-Баторскій залізниці (УБЖД, Монголія).

Машини були проведені в рамках контракту, який наприкінці минулого року підписали російський “Трансмашхолдинг” і УБЖД. Варто відзначити, що остання також є на половину російським підприємством — 50% акцій УБЖД належить Російським залізницям (РЖД).

У жовтні 2010 року сторони домовилися, що “Трансмашхолдинг” поставить Улан-Баторского залізниці 35 локомотивів 2ТЕ116УМ. Виходячи з того, що даний тип поїздів здійснюється тільки на луганському підприємстві, спочатку було ясно, що виконувати дане замовлення буде “Луганськтепловоз”.

Хоча “Трансмашхолдинг” на момент укладання контракту не був акціонером “Луганськтепловозу”, домовленості були досягнуті, ще коли українське підприємство належало російському інвестору.

Нагадаємо, що “Трансмашхолдинг” був оголошений переможцем приватизаційного конкурсу з продажу 76% акцій “Луганськтепловозу” у 2007 році. Однак у 2009-му підсумки конкурсу були анульовані, а акції повернуті Фонду держмайна (ФДМ і сьогодні залишається основним власником “Луганськтепловозу”).

“Ми два роки вели переговори. Спеціально для Монголії з урахуванням кліматичних особливостей країни розробили локомотив і передали його монгольської стороні на випробування. Машина отримала схвалення, і переговори в кінці кінців закінчилися успішно”, — пояснював раніше виданню голова правління підприємства Віктор Бикадоров.

Топ-менеджер “Луганськтепловозу” також зазначив, що контракт з Монголією — це перше замовлення від цієї країни за роки незалежності України. Останній раз луганське підприємство постачало локомотиви в Монголію ще за радянських часів. “Тоді для Монголії було зроблено близько 150 машин. Сьогодні ж ми відновлюємо співпрацю”, — пояснив В. Бикадоров.

Дослідний зразок луганського локомотива був відправлений до Монголії у вересні 2010 року. Це вантажний магістральний тепловоз, який пристосований до роботи в умовах підвищеної запиленості. На “Луганськтепловозі” видання запевнили, що всі 35 локомотивів будуть відправлені до Монголії до середини 2011-го.

Читайте также по теме