«Львівські авіалінії» планують вийти із затяжної стагнації ще до «Євро-2012», щоб скласти конкуренцію провідним авіакомпаніям України.
Про це виконувач обов’язків гендиректора «Львівських авіаліній» Валерій Бєлоусов.
За його словами, днями працівники державного авіапідприємства «Львівські авіалінії» отримали заборговані зарплати на загальну суму у понад 1,4 мільйона гривень. Гроші у позику надало ДП „Украерорух”. Перед пенсійним фондом погашено заборгованість у 4 мільйона гривень, решту боргу – реструктуризовано.
Підприємство, за його словами, планує наростити обсяги перевезень і відкрити нові авіарейси на Краків, Прагу та до Італії. Бєлоусов зазначив, що для цього у лізинг візьмуть літак АН-148, каже. Нині авіакомпанія здійснює рейси до Азербайджану, Чорногорії та Хорватії. А вже до 2012 року, підприємство зможе скласти конкуренцію для інших авіакомпаній на ринку України, оптимістично заявляє Бєлоусов.
Але цей оптимізм не поділяють представники вільної профспілки інженерно-технічних працівників підприємства. Голова профспілки Володимир Верес зауважив, що реально польоти здійснюють лише два літаки з понад десятка, яке має підприємство. З яких доходів віддаватимуть позику «Украероруху» теж невідомо, наголосив Верес. Заборгованість роздали, але не всю, підкреслив він, натомість уже попередили про скорочення робочого тижня і чергове скорочення працівників.
«На підприємстві чергове скорочення. В авіаційно-технічній базі залишають 27 працівників. Це говорить про те, що «Львівських авіаліній» більше немає, підприємство доживає хвилини», – зазначив Верес. За його словами, нині «Львівські авіалінії» – чи не єдина авіакомпанія в Україні, яка стовідсотково ще належить державі, і про яку держава не хоче подбати. Верес зауважив, що за політичної волі влади на місцях та Міністерства транспорту цю авіалінію ще можна було б відродити. Зрештою, ще 2005 року підприємство було кращим авіапідприємством України.
За матеріалами: Німецька хвиля