Люди можуть не довіряти соціологічним опитуванням у передвиборчий період, якщо їм не подобається рейтинг кандидата, якого вони не підтримують.
Таку думку висловив соціолог, аналітик «R&B Group» Олексій Ляшенко у програмі «РозворотUA» на радіо «Ера».
«Безумовно, є такі люди, які не довіряють соціологічним дослідженням… Я особисто знаю людей, які не довіряють даним соцопитувань, особливо, якщо їм не подобається рейтинг кандидата, якого вони не підтримують», — пояснив фахівець.
Він додав, що, дійсно, існують соціологічні компанії, дані яких не співпадають із результатами більшості серйозних компаній. На думку Ляшенка, це дає підстави говорити про політичні маніпуляції перед виборами Президента України. «Але більшість компаній серйозні, з репутацією, їхні дані відбивають тенденцію майже однозначно», — резюмував він.