За даними Держспоживстандарту, 88,4% житлово-комунальних підприємств України допускали порушення при наданні послуг із прибирання прибудинкових територій.
Про це повідомила голова Держспоживстандарту Лариса Лосюк на прес-конференції, передав кореспондент ГолосUA.
«Під час перевірок роботи житлово-комунальних підприємств та ЖЕКів, проведених Держспоживстандартом, було виявлено, що переважна більшість підприємств допускає порушення вимог», — сказала вона.
За словами голови Держспоживстандарту, протягом 1 — 15 лютого працівники органу провели 173 перевірки, при чому різні порушення були виявлені у 153 випадках.
Також Л. Лосюк зазначила, що протягом минулого року до Держспоживстандарту поскаржилося понад 31 тис. громадян України, із них 36% скаржилося на погану якість послуг, при цьому більшість скарг стосувалася саме якості житлово-комунальних послуг.
К. Коваленко