ГолосUA
07:39 22/07/2009

Мінекономики не знайшло порушень у тендері на будівництво каналу Дунай-Чорне море

Мінекономіки визнало дійсними результати проведеного державним підприємством "Дельта-Лоцман" тендеру на будівництво греблі на каналі Дунай-Чорне море.

Міністр економіки Богдан Данилишин заявив, що Мінекономіки проаналізувало претензії компаній, які оспорювали результати тендеру щодо вибору підрядника для будівництва греблі на судноплавному каналі Дунай-Чорне море, необхідною для його повноцінної експлуатації і функціонування.

"Всі рішення тендерного комітету були ухвалені відповідно до чинного законодавства", — підкреслив міністр. В наказі Мінекономіки "Про рішення щодо скарги ТОВ "Віадукт" (копію має в своєму розпорядженні видання) сказано, що претензії учасників тендеру до "Дельта-Лоцман" необґрунтовані, тому міністерство відмовляє в задоволенні скарги і доручає "Дельта-Лоцман" продовжувати процедуру закупівель. У документі також сказано, що, згідно зі ст. 19 Конституцій і п.п. 89 і 90 Положень Мінекономіки про проведення тендеру, міністерство не має правових підстав для скасування рішень тендерного комітету.

Тендер із вибору підрядника держпідприємство "Дельта-Лоцман" (оператор судноплавного каналу) оголосило в квітні 2009 року. Тендерна пропозиція на участь в ньому подали 10 компаній, але до торгів були допущені тільки 2 претенденти ("Спецдорбудтехніка" і "Азовмех"), оскільки останні не відповідали кваліфікаційним і іншим вимогам і положенням тендерної документації. 12 червня був оголошений переможець тендеру — "Спецдорбудтехніка", що стало предметом скарги "Віадукт" й інших компаній. Після визнання дій "Дельта-Лоцман" правомірними було укладено контракт на суму 96,98 млн грн. Підрядник зобов’язався виконати весь об’єм робіт за 130 днів. Після оголошення результатів тендеру будівельні компанії "Віадукт", "Євролюкс-С" і "Азовмех" направили в Мінекономіки звернення з вимогою переглянути результати тендеру та скасувати їх.

Президент "Дельта-Лоцман" Олександр Голодницький заявив, що визнання тендеру законним дозволило компанії почати вже цього тижня будівництво каналу. "Але, окрім розширення каналу, залишається ще низка проблем, пов’язаних із будівництвом і розширенням портів, а також відновленням інфраструктури, яка фактично зруйнована", — відзначив він.

За матеріалами: «Коммерсант-Украина»

 

Читайте также по теме