Тепер вантажовласникам дозволяється обирати місце митного оформлення між територією пункту пропуску у морському торговельному порту та територією позапортового вантажного митного комплексу. />
Як повідомили у прес-службі Мінтрансзв’язку, це визначено постановою Кабінету Міністрів України від 30.06.10 №539 «Про внесення змін до Порядку здійснення митного контролю водних транспортних засобів перевізників і товарів, що переміщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон», яка набула чинності 24 серпня 2010 року.
Контейнерні перевезення є потужним джерелом зростання відрахувань до бюджетів усіх рівнів та акумулювання суттєвих коштів на реалізацію програм розвитку транспортної інфраструктури. Вони дають можливість створення десятків тисяч робочих місць у сфері вітчизняного транспортного сервісу.
Вже зараз провідні українські порти мають сукупний виробничий потенціал із переробки вантажів у контейнерах на рівні 2 млн. TEU на рік. При цьому, окрім рівня розвитку портових потужностей, важливу роль в залученні та нарощуванні контейнеропотоків відіграє спрощення та прискорення процедур державного контролю, що супроводжує операції з зовнішньоторговельними та транзитними вантажами.
Затверджені зміни створять сприятливі умови для зростання ринкової активності для вітчизняних суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, підвищать конкуренцію та рівень транспортних послуг. Це, у свою чергу, сприятиме створенню привабливих умов для збільшення контейнерообігу, який було втрачено внаслідок світової фінансово-економічної кризи.
«Зростання доходів морських портів за рахунок стабілізації та залучення додаткових контейнеропотоків обумовить відповідне збільшення відрахувань до державного бюджету України», — зазначив Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко.