Міністр промислової політики України Володимир Новицький очолить українську делегацію на 9-му Міжнародному авіакосмічному салоні «МАКС-2009», що проходитиме з 18 по 23 серпня 2009 року в місті Жуковський Московської області в Росії.
Про це повідомили у прес-службі уряду.
Цього року на авіасалоні, що завоював високий авторитет серед вітчизняних та закордонних фахівців галузі, візьмуть участь такі українські підприємства, як ДП «АНТК імені О.К.Антонов», ДП Каз «Авіант», ХДАВП, ВАТ «Мотор Січ», ДП «ЗМКБ «Прогрес» імені А.Г.Івченко», ДАХК «Артем», ВАТ «ФЕД», ВАТ «Радар», КП Cпецприладобудування «Арсенал» та інші.
Зокрема, на виставці будуть презентовані спільні проекти ДП «АНТК імені О.К.Антонова» та ВАТ «Вороніжське авіабудівне об’єднання» – літаки Ан-70, Ан-148 тощо. За інформацією підприємства, Ан-148, вийшовши на регіональні авіамаршрути України в червні цього року під прапором авіакомпанії «Аеросвіт», вже успішно зарекомендував себе в експлуатації. За два місяці він виконав 150 регулярних рейсів, перевіз близько 8000 пасажирів. Таким чином, на «МАКС-2009» буде презентовано новий етап розвитку програми Ан-148 – етап серійного виробництва і експлуатації.
Крім базового варіанту Ан-148, призначеного для перевезення 68-85 пасажирів, на виставці будуть продемонстровані проекти 99-місного літака Ан-158 і лайнера високого комфорту Ан-168. «Антонов» повідомляє, що до теперішнього часу кількість заявок, отриманих від експлуатантів авіатехніки з Росії, України, Казахстану, на придбання літаків сімейства Ан-148/-158/-168 перевищило 170.
Що стосується військово-транспортного літака короткого зльоту і посадки Ан-70, то на сьогодні партнери працюють над завершенням його випробувань, модернізацією і запуском в серійне виробництво. Частка російських підприємств в програмі наближається до 80%. Ан-70 необхідний сучасній армії, адже цей літак здатний вирішувати якісно нові задачі, недоступні іншим моделям літаків. Підтвердження тому – результати обширної програми сумісних російсько-українських Державних випробувань, велика частина якої вже завершена. Перші серійні літаки, виробництво яких запущене на КіАЗ «Авіант», можуть бути отримані до 2012 року.
В ході цьогорічного авіасалону заплановані зустрічі і переговори, направлені на відновлення серійного виробництва модернізованого варіанту важкого транспортного літака Ан-124-100 «Руслан». Послуги цього літака мають великий попит у всьому світі. Тільки за перше півріччя 2009 року «Руслани» авіакомпаній Росії і України перевезли більше 52500 тонн різних вантажів.
Загалом під час виставки, наприклад, АНТК «Антонова» має намір обговорити з російськими партнерами низку інших напрямів спільної роботи. Партнери упевнені, що «МАКС-2009» стане ще одним кроком на шляху розвитку взаємовигідної співпраці Росії і України у галузі літакобудування.