size="4">Черкаське обласне Управління у справах захисту прав споживач в зафіксувало меншу кількість порушень прав порівняно з минулими роками.
size="4">Про це заявила начальник відділу споживчої політики, сфери послуг та реклами управління у справах захисту прав споживачів Галина Нечипоренко під час прес-конференції, передав кореспондент ГолосUA.
size="4">За її словами, зменшилася кількість випадків обважування, обмірювання та обрахунку черкащан порівняно з минулими роками.
size="4">“Цього року 28 % звернень, що над йшли в управління, стосуються продовольчої групи товарів. 60 % звернень стосуються групи непродовольчих товарів, переважно побутової техніки, — сказала Г. Нечипоренко.
size="4">Як зауважив начальник обласного управління у справах захисту прав споживачів Микола Залізняк, цього року до Управління загалом надійшло 379 звернень, за результатами розгляду 326 звернень задоволено. За неякісні товари та неякісно виконані послуги споживачам області цього року повернуто кошти на суму 52 тисяч гривень.
size="4">“Також збільшилась кількість скарг на неправомірні дії працівників сервісних центрів, працівників хімчисток”, — сказав М. Залізняк.
size="4">Він також зауважив, що купуючи продовольчий товар, щоб не бути ошуканими, черкащани мають дотримуватися кількох порад: звернути увагу на інформацію про товар (термін придатності, склад, наявність або відсутність ГМО), на герметичність упаковки, на наявність фізичних пошкоджень, також слід поцікавитися наявністю сертифікатів якості, документами про походження товару (хто виробник), але, найголовніше, — завжди зберігати товарний чек.
Читайте также по теме