В Україні не виділяються бюджетні кошти на створення іміджу України у світі, тоді як Росія з бюджету щорічно виділяє на ці цілі 300 млн. руб, США — 1,5 млрд. дол, Китай — 6,5 млрд. дол.
Така інформація була оприлюднена фахівцями під час круглого столу на тему «Чи можна створити імідж України у світі за 5 тисяч доларів?», передав кореспондент ГолосUA.
Перший заступник голови Державної служби туризму і курортів Міністерства культури і туризму Ольга Соколова підтвердила, що на сьогодні дійсно програма інформаційного розвитку країни і представлення її у світі ще досі не розроблена.
Фахівці, які були присутні на засіданні круглого столу, зазначили, що найпотужніші три сфери в Україні, які можуть створити для нашої країни гарний імідж у світі, — це аграрний, туристичний та науково-технічний потенціали.
Представники PR-компаній наголосили, що «бренд» країни — це найголовніший нематеріальний актив нації.
(Т. Селезньова)