В Україні в рамках спільного проекту Європейського Союзу та Програми Розвитку ООН “Спільнота Споживачів та Громадські Об’єднання” стартувала перша загальнонаціональна кампанія “Новий українській споживач”.
Про це сьогодні повідомила заступник Постійного представника та Директор Програми Розвитку ООН в Україні Йоанна Казана-Вишньовецька, повідомляє журналіст Голос.UA.
За її словами, програма спрямована на інформування українського споживача про його права. З листопада розпочнеться перший етап компанії — демонстрація на всіх регіональних та 5 загальнонаціональних телеканалах роликів із соціальною рекламою. Навесні розпочнеться активна реклама у метро, громадському транспорті та потягах. А вже з травня детальна інструкція про те, як захищати свої споживчі права, буде надходити українцям разом із комунальними платежами.
Бюджет усієї компанії складає 1 млн. євро.
За даними організаторів кампанії, лише 20% усіх споживачів України готові захищати свої права, і тільки 3-5% з них вдавалися до активних дій.
“За допомогою проекту Європейський Союз намагається створити розсудливих та обізнаних споживачів, які своїм свідомим вибором безпечних та якісних товарів зможуть брати активну учать у регулюванні ринкової економіки”, — заявила Йоанна Казана-Вишньовецька.