Міністерство сільського господарства Болгарії зважилося відкрити для місцевих виробників продуктів харчування нові ринки в Східній Європі.
У Болгарії оголошена спеціальна державна інформаційно-рекламна кампанія. Під гаслом «Євросмак, якість і традиції» болгарське м’ясо буде рекламуватися на ринках України, Росії та Хорватії.
Крім яловичини, телятини та свинини, Болгарія має намір просувати й інші свої продукти на ринки сусідніх країн. Це стосується консервованих овочів, традиційного болгарського соусу «Лютеніца», компотів та варення.
Рекламна кампанія розрахована на три роки. Адресується вона дистриб’юторам продуктів харчування, малим і середнім підприємствам, власникам продуктових магазинів, а також лікарям, фахівцям-дієтологам, журналістам і працівникам сфери громадського харчування. />
Продукція болгарського виробництва рекламуватиметься як корисна для здоров’я та абсолютно натуральна.
У рамках кампанії Міністерство планує створити спеціальний веб-сайт, розробити логотип, випустити DVD-диски, плакати, листівки, підготувати спеціальні телеролики. Виділяються кошти на участь у виставках, ярмарках і дегустаціях, а також на ознайомлювальні поїздки на болгарські підприємства харчопрому.
За матеріалами: Novinite, Фокус