На президентських виборах-2010 масового використання недостовірних соціальних досліджень не буде.
Таку думку висловив керівник соціологічної компанії R&B Group Євгеній Копатько на прес-конференції, передав кореспондент ГолосUA.
«На цих виборах соціологію дійсно намагатимуться використовувати як маніпулятивну технологію. Але це бездарна технологія, і її використовують люди, у яких немає інших аргументів, і які не можуть придумати якусь хорошу креативну ідею для свого кандидата», — сказав він.
За словами експерта, на цих президентських виборах не будуть так масово використовуватися недостовірні соціологічні дослідження, як в 2004 році.
«Всім потрібні точні дані і всім потрібні реалістичні прогнозні оцінки на цих президентських виборах. Нам не вигідно публікувати неточні дані, оскільки другий раз з нами більше ніхто не захоче працювати», — сказав Євгеній Копатько.
О. Каретікова.