Найбільше звернень від водіїв на телефонні лінії оперативних служб стосовно якості доріг надходить у столиці.
Про це повідомив представник Міністерства з надзвичайних ситуацій Григорій Марченко, під час розширеної наради в Мінтрансзв’язку за участю фахівців відомств, представників МВС, Державтотрансадміністрації, Головавтотрансінспекції, Держспецтрансслужби.
«Найбільше звернень та нарікань від водіїв поступає не по регіонам, де погодні умови дійсно були надзвичайно складними, а по Києву», — сказав він.
Перший заступник Міністра транспорту та зв’язку України Василь Шевченко зазначив, що дорожники повинні заздалегідь володіти інформацією про ті ділянки автошляхів, де можуть виникати складнощі: наприклад, гірські перевали, дороги, на які припадає велике транспортне навантаження тощо. «Саме на ці проблемні реперні точки потрібно направляти дорожньо-патрульні служби, щоб працювати на випередження, а не боротися із наслідками», — сказав він.
Крім того, перший заступник Міністра наголосив на необхідності повсякчасного інформування учасників дорожнього руху про ситуацію на автошляхах. «Ми повинні оперативно інформувати громадськість про будь-які складнощі з проїздом, зміни в курсуванні автобусних маршрутів», — підкреслив він.
«Люди повинні орієнтуватися в складних погодних умовах, щоб планувати своє життя і діяльність і не потрапляти в скрутні становища. А для цього ми маємо в повну силу використовувати можливості інформування про стан дорожнього комплексу через ЗМІ. Ефективність цієї роботи показало саме життя, коли ми через радіо і телебачення звернулися до водіїв. Тисячі людей телефонували нам на «гарячу лінію» в очікуванні допомоги. Багато чого вдалося зробити, десь спрацювали не так як слід. Тому треба зробити відповідні висновки, щоб не відступати перед примхами зими», — сказав перший заступник Міністра.
Для того, щоб надалі керівники транспортних підприємств та водії могли в повній мірі отримувати інформацію про умови проїзду, Василь Шевченко дав ряд доручень та зобов’язав усі структурні підрозділи чітко відпрацювати питання взаємодії, щоб оперативно надавати повну інформацію про стан дорожнього покриття, обмеження, закриття проїзду, затримки чи відміни курсування автобусних маршрутів.