Населення України почало уважніше ставитись до товарів при здійсненні покупок.
Про це розповів на прес-конференції у столиці партнер компанії “Делойт” Григорій Павлоцький, передав кореспондент ГолосUA.
“Український споживач стає все більш свідомим. У минулому році 51% покупців зазначили, що не будуть купувати товар, який був створений дитячею працею, а в цьому році — вже 60%. Так само збільшилася кількість тих, хто не бажає купувати продукцію, створення якої негативно вплинуло на оточуюче середовище”, — зазначив Г. Павлоцький.
Крім того, за його словами, 70% опитаних звертають увагу на інформацію, зазначену на упаковці. Це, зокрема, стосується дорослого і заможного населення.
Довідка ГолосUA. Дослідження проводиться в європейських країнах протягом 13 років. Цього року в опитуванні взяли участь 20,655 тис. представників 19 країн Західної і Східної Європи. Україна взяла участь в дослідженні втретє. Опитування проводилося протягом останніх тижнів вересня методом інтернет-анкетування. В дослідженні взяли участь понад 700 українців віком від 18 до 65 років, які проживають у різних містах України. Статистична похибка не перевищує 2,5%.
М. Мамаєва