На Черкащині немає реклами з елементами еротики.
Такі результати моніторингу зовнішньої реклами під час прес-конференції озвучив регіональний представник Національної комісії з питань захисту суспільної моралі в Черкаській області Олександр Лисенко, передав кореспондент ГолосUA.
За словами О. Лисенка, він проаналізував 380 одиниць зовнішньої реклами на наявність елементів еротики у Черкасах, Смілі, Умані та Золотоноші.
«Реклами на Черкащині, що містить безпосередньо елементи еротики, виявлено не було. Ви запитаєте: а як же реклама щодо проведення видовищних заходів, яку вивішують нічні клуби? Такі випадки були, але маю надію, що після проведеної роботи з власниками таких закладів, порушень не буде. Зауважу: мова йде не про заборону заходів, що містять елементи еротики, а про певні вимоги до їх проведення», – пояснив О. Лисенко.
В. Середа />