Національна рада з телебачення і радіомовлення має намір провести перевірку дотримання норм мовлення, зокрема, з реклами, на загальнонаціональних телевізійних каналах.
Про це на брифінгу повідомив виконуючий обов’язку голови нацради Андрій Мірошниченко.
За його словами, дане питання розглядалося на засіданні Нацради з телебачення в середу, але остаточного рішення прийнято не було.
«Остаточного рішення прийнято не було. Члени Нацради прийшли до загальної думки про необхідність доопрацювання проекту рішення, чітко сформулювавши, що саме перевірятиметься», — сказав він.
Зокрема, він відзначив, що перевірятиметься дотримання каналами норм про рекламу, мови та інших норм.
«Перевірка найбільших порушників проходитиме щодо законодавства про мови, вітчизняного продукту, щодо реклами, кінематографії», — відзначив Мірошниченко.
За його словами, всі порушення на телеканалах фіксуються при проведенні постійного цілодобового моніторингу мовлення загальнонаціональних телеканалів.
«Ми прийшли до висновку ще раз переглянути список компаній, до яких може бути застосована процедура перевірки», — сказав Мірошниченко.
В той же час в.о. голови нацради відзначив, що дані перевірки можуть проводиться під час проведення передвиборної кампанії і не суперечать існуючому законодавству.
За матеріалами: «proUA.com».