Компанія “Sharp” підписала контракт з УЄФА і стала офіційним спонсором Євро-2012.
Про це заявив уповноважений директор і віце-президент “Sharp” Тосісіге Хаман.
Компанія забезпечить чемпіонат аудіо-та відеообладнанням, а також енергозберігаючими технологіями, зокрема сонячними батареями. «Чемпіонат Європи — велике спортивне захід, який приверне увагу мільйонів уболівальників і споживачів не тільки в Європі, але й по всій планеті», — пояснив бажання компанії фінансувати Євро-2012 Хаман.
Японська компанія стала вже сьомим спонсором Чемпіонату Європи, який пройде в Польщі і Україні влітку 2012 року. Раніше контракти з УЄФА підписали “Аdidas”, “Castrol”, “Coca-Cola”, “Hyundai-Kia”, “Carlsberg” і “McDonald’s”. Суми великих спонсорських контрактів тримаються УЄФА в найсуворішому секреті.
Однак, за неофіційною інформацією, за спонсорство на Євро-2008 “Аdidas” заплатив $ 34 млн. Для порівняння, суми контрактів з ФІФА на фінансування чемпіонатів світу набагато вище. Щоб розділити славу чемпіонату світу з футболу з організатором, спонсору потрібно віддати в середньому $ 30-40 млн. на рік. Так, “Adidas” за семирічний контракт (термін якого закінчується після Чемпіонату світу 2014 у Бразилії) заплатив $ 350 млн.
У цьому році на Чемпіонаті світу в ПАР у ФІФА було шість офіційних партнерів, виклали понад $ 100 млн. за спонсорство. Разом “Visa”, “Hyundai”, “Adidas”, “Sony”, “Emirates” і “Coca-Cola” отримали дев’ять хвилин рекламного часу в ході кожного матчу. Вісім інших спонсорів заплатили половину цієї суми й задовольнялися 4,5 хвилинами за матч. У цілому Чемпіонат світу в Африці залучив майже $ 1,6 млрд. спонсорських коштів.
За матеріалами: Дело />