НКРЗ взяла за основу проект Положення про надання послуг із перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів.
Про це повідомили у прес-службі НКРЗ.
Проект Положення визначає порядок надання послуг із перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів, а також порядок визначення Адміністратора – організації, яка буде здійснювати централізоване технічне адміністрування перенесених абонентських номерів та персональних номерів.
Документ передбачає, що послугу перенесення номерів зможе отримати будь-який абонент вітчизняного оператора рухомого (мобільного) або фіксованого зв’язку. Для замовлення послуги абонент має звернутися до Адміністратора або оператора-одержувача, надіславши йому коротке СМС-повідомлення на визначений номер або за письмовою заявою чи заповнивши інтерактивну анкету на веб-сайті виконавця послуги із перенесення номерів. Адміністратор, оператори-донори або базові оператори та оператори-одержувачі повинні забезпечити реалізацію перенесення абонентського номеру протягом 24 годин в мережах мобільного рухомого зв’язку та протягом 7 робочих днів в мережах фіксованого телефонного зв’язку після отримання заяви на перенесення абонентського номера.
При цьому телекомунікаційні послуги оператори мають надавати на рівних та недискримінаційних умовах абонентам, наявним у власній мережі та тим, які перенесли свої абонентські номери в мережу цього оператора чи використовують персональні номери; застосовувати одинакові тарифи на здійснення дзвінків в своїй мережі на перенесений і не перенесений номер, а також на персональний номер.
Слід зауважити, що абонента буде безоплатно попереджено шляхом голосового повідомлення або в інший спосіб до початку встановлення з'єднання з перенесеними чи персональними абонентськими номерами про найменування оператора, в мережі якого отримує послуги абонент, номер якого є перенесеним чи персональним. Абонент буде мати можливість відмовитися від встановлення такого з’єднання.
Документ передбачає, що надання послуг із перенесення номерів для абонентів буде безкоштовним.
Крім цього, проектом Положення встановлюються підстави для відмови у перенесенні абонентського номеру.
Інформація про умови та порядок надання послуг з перенесення абонентського номеру, адміністрування і обслуговування персональних номерів розміщується у ЗМІ, на власних веб-сайтах операторів та у пунктах обслуговування споживачів.
Зокрема, проект Положення передбачає право абонента безоплатно отримувати консультації з питань замовлення та отримання послуг з перенесення абонентських номерів.
При розробці проекту Положення було враховано результати семінарів, що проводились компаніями "Хьюлетт-Паккард" та "Телкордія", а також практичний досвід країн Європейського союзу, Грузії та Республіки Білорусь.
Документ буде оприлюднено на офіційному веб-сайті НКРЗ для громадського обговорення. />