Турецька компанія "Догуш Іншаат" збудує у Борисполі новий термінальний комплекс "D" – повідомляє прес-служба Міністерства транспорту. />
26 вересня, за участю Першого віце-прем’єр-міністра України Олександра Турчинова, Міністра транспорту та зв’язку України Йосипа Вінського, заступника Міністра – голови Державіаадміністрації Олександра Давидова, посла Японії в Україні Мацуо Мабучі, посла Туреччині в Україні Ердогана Шерифа Ішджана та засновника компанії “Догуш Іншаат” Гонула Талу відбулося підписання контракту на будівництво нового термінального комплексу “D” між державним підприємством “Міжнародний аеропорт “Бориспіль” та переможцем тендеру — турецькою компанією “Догуш Іншаат”.
Будівельні роботи в аеропорту “Бориспіль” проводитимуться на кошти Японського банку міжнародного співробітництва (JBIC) відповідно до укладеної між Урядом України і Урядом Японії Угоди про надання кредиту для фінансування проекту розвитку ДП МА “Бориспіль”.
Вартість контракту на будівництва термінального комплексу “D” в аеропорту “Бориспіль”складає 377 млн. дол. Фінансування передбачається частково за рахунок коштів Японської кредитної лінії (167 млн. дол.) та частково за власні кошти ДП МА “Бориспіль” (210 млн. дол.).
Проектом термінального комплексу передбачено будівництво пасажирського терміналу, перону для повітряних суден, автомобільних доріг, автомобільної естакади, стоянок для автотранспорту, резервуару-накопичувачу дощових стоків та інших виробничо-технологічних об’єктів.
Новий пасажирський термінал передбачено як будівлю складної конфігурації з габаритними розмірами 122х643,8 м, де одночасно зможуть перебувати до 14 тис. чол.
Перон для повітряних суден розміром 256х727,5 м має забезпечувати паркування та обслуговування до 21 повітряного судна різного класу. Навколо перону передбачається кільцева автомобільна дорога для спеціального автотранспорту та механізмів. Уздовж північної та південної сторін перону буде обладнано майданчики для влаштування відвалів снігу. Технологічний зв’язок між новим терміналом та повітряними суднами буде забезпечуватися за допомогою 11 авіамостів. Для сполучення магістральної руліжної доріжки (МРД) із пероном запроектовано три з’єднувальні руліжні доріжки (РД) шириною 22,5 м та радіусами заокруглень 60 м.
Для висадки пасажирів, що відлітають, проектом передбачається будівництво автомобільної естакади, загальна довжина якої по осі складатиме 1 тис. 341 м, а площа — 18 тис. 229 м2. Автомобільна естакада матиме дві смуги проїзної частини, один заїзд і два з’їзди.
Проектом також передбачено майданчик для стоянки 850 легкових автомашин пасажирів, зустрічаючих та проводжаючих, а також автостоянки для таксі та туристичних автобусів. Для автомобілів працівників терміналу передбачено дві стоянки, праворуч і ліворуч від терміналу, на 70 місць кожна.