Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов підписав розпорядження, яким затвердив нову структуру апарату Київської міської державної адміністрації.
Про це повідомила прес-служба Київської міської державної адміністрації.
Так, апарат складатиметься із 10 управлінь, 11 відділів та 2 секторів. />Зокрема:
• Управління організаційного забезпечення голови Київської міської державної адміністрації (патронатна служба).
• Управління організаційного забезпечення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації.
• Відділ організаційного забезпечення діяльності заступників голови КМДА.
• Відділ організаційного забезпечення діяльності заступника керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
• Управління документального забезпечення.
• Управління кадрової роботи і нагород.
• Контрольне управління.
• Управління міжнародних зв’язків.
• Управління організаційної роботи.
• Юридичне управління.
• Управління з питань звернень громадян.
• Управління з питань правоохоронної роботи, запобігання та протидії корупції.
• Відділ фінансового забезпечення та звітності.
• Відділ координації роботи проектних і будівельних організацій.
• Відділ інформаційного забезпечення (прес-служба).
• Відділ з питань мобілізаційної роботи.
• Регіональний відділ адміністрування Державного реєстру виборців.
• Сектор режимно-секретної роботи.
• Сектор забезпечення роботи адміністративної комісії.
Як зазначив голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов, реорганізація апарату КМДА, це ще один крок у напрямку оптимізації роботи міської влади. Також він наголосив, що для того, аби уникнути дублювання функцій підрозділами апарату у тижневий термін мають бути розроблені та подані на затвердження структури управлінь і відділів та штатний розпис апарату.