Найбільше замовлень щодо розміщення “джинси” — матеріалів з прихованою рекламою — в засобах масової інформації поступає від політичних партій.
Про це на прес-конференції повідомила виконавчий директор Інституту масової інформації Вікторія Сюмар, передав кореспондент Голос UA.
За її словами, саме штаби політичних партій найчастіше намагаються розмістити рекламні статті в українських виданнях. Найбільш активними в цьому плані виявились представники Блоку Юлії Тимошенко, Партії регіонів, Блоку Литвина та “Єдиного центру”. Сплески замовних матеріалів спостерігались у тих регіонах, де проходили виборчі кампанії — зокрема, в Тернопільській та Волинській областях.
Як наголосила Вікторія Сюмар, комерційна “джинса” також трапляється в українських медіа, проте в більшості її намагаються розмістити власники підприємств, які є народними депутатами. У той же час, у південних областях України найбільше замовних матеріалів без спеціальних позначок було розміщено про компанію “Хортиця”.
Щоправда, останнім часом кількість замовних матеріалів у ЗМІ зменшилась. Дослідники пов’язують це не з кризою,а з тим, що політичні сили акумулюють кошти для президентської кампанії. Тому черговий сплеск “джинси” Україна відчує восени цього року.
К.Каплюк