ГолосUA
07:04 15/10/2008

Пасажирам столичного метро не подобаються черги біля кас

Впродовж липня-вересня 2008 року до Київського метрополітену надійшло 55 заяв зі скаргами.

Про це повідомила прес-служба Київського метрополітену.

Найчастіше пасажири скаржаться на незадовільне обслуговування на станціях метрополітену.

Втім, як свідчить аналіз кожної скарги, вони yt завжди  мають під собою законне підґрунтя.

У більшості випадків пасажири скаржаться на те, що їм, по суті, не дозволяють порушувати Правила користування метрополітеном коли вони намагаються пройти через контрольний пункт за документами, які не дають права безоплатного проїзду, намагаються перевезти багаж, який заборонено перевозити, вимагають проходу без оплати до магазинів за межами контрольно-пропускного пункту, намагаються пройти на вихід через вхід, а також відмовляються пред’явити документ або оплатити перевезення багажу тощо.

Також пасажири скаржаться на незадовільну роботу кас на станціях. Здебільшого, це стосується черг біля касових вікон у години-пік та роздратування номіналом наданої решти.

 

Читайте также по теме