Приватні перевізники звинувачують колишнього заступника голови КМДА Дениса Басса, який опікувався транспортною галуззю столиці у знищені автобусних та тролейбусних маршрутів у Києві.
Про це від імені приватних перевізників Києва заявив голова київської міської організації роботодавців-перевізників “Столиця” Валерій Липецький на прес-конференції в Києві, передав кореспондент ГолосUA.
“Маршрутні таксі — це додатковий вид транспорту. Основні ж — це автобуси, тролейбуси, трамваї. Сьогодні ними займається “Київпатранс” і проблема в тому, що Басс і його команда знищили соціальні маршрути у Києві”, — сказав він.
За словами голови профспілки у 1991 році на 120 маршрутах громадського транспорту Києва працювало 1244 автобуси, 850 тролейбусів та 550 трамвайних вагонів. Наразі ж при збільшенні населення Києва удвічі на 70 маршрутах громадського транспорту у ранкову годину-пік працює 300 автобусів, близько 400 тролейбусів і 400 трамвайних вагонів. Тільки у минулому році було скасовано 29 маршрутів.
“Київпастранс” закрив автобусні маршрути і замість автобусів пустив 800 придбаних за кошти киян автобусів у режим маршрутне таксі”, — сказав В. Липецький. При цьому він додав, що у 2000 році “Мосгортранс” у Москві, які виконує такі ж функції, як і “Киїпастранс” у Києві було заборонено займатися подібною комерційною діяльністю.
К. Коваленко />