Про це сьогодні на прес-конференції повідомив міністр культури та туризму України Василь Вовкун.
За його словами, це перший подібний проект за роки незалежної України. />
«150 мільйонів сімей у всьому світі відкриють для себе Україну», — зазначив він.
Тендер на трансляцію виграла американська телевізійна компанія CNN.
За словами представника компанії в Україні Юрія Сака, CNN не вперше займається іміджем України.
«Раніше були рекламні ролики про Євробачення. Також подібні проекти компанія робила для Болгарії, Мексики, Малайзії, Словенії, практично — для всіх країн Східної Європи», — зауважив Юрій Сак.
Ролик працюватиме з 10 листопада до 28 грудня 2008 року. Його прокрутять 428 разів.
Як повідомив Василь Вовкун, ця бюджетна програма коштувала Міністерству 2,5 мільйона гривень.
Зараз розробляється концепція подібних сюжетів про Україну на наступний рік.