Українці почали купувати презервативи середньої та дешевої цінових категорій.
Як повідомив кореспондент ГолосUA, про це сьогодні на прес-конференції повідомив директор з продажу компанії «Медком-Україна» Олег Жаров.
За його словами, у попередній роки дешеві презервативи майже не користувалися попитом і деякі види навіть виходили з продажу. Проте зараз на цьому ринку відбулась переорієнтація і купувати почали переважно дешеві вироби, хоча загальна кількість продажів не змінилася.
Таку ж думку висловив і генеральний директор компанії «Волеар-Мед» Ігор Беляк. За його словами, продаж презервативів «LifeStyle» та «VIVIT» зросли втричі порівняно з минулим роком.
Водночас, представники обох компаній запевнили, що ціни на презервативи збільшили лише на 15%, завдяки тому, що продукція закуповується в Росії, а не в Європі.