У порівнянні з минулим роком, порушень на водних шляхах України стало менше.
Про це повідомила прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України.
Протягом серпня 2010 року під патронатом Міністерства транспорту була проведена акція «Серпнева хвиля-2», спрямована на посилену перевірку суден, які мають право плавати під державним прапором України на внутрішніх водних шляхах.
Крім того, був перевірений стан роботи навігаційного обладнання та навігаційних вогнів на мостах, бази-стоянки маломірного флоту, а також плавзасоби що розміщені на них. Загалом під час проведення перевірок оглянули більше ніж 500 плавзасобів, 40 баз стоянок маломірного флоту та 26 гідротехнічних споруд.
За дорученням Міністра транспорту та зв’язку України Костянтина Єфименка були створені оперативні групи, які працювали у семи областях України: Дніпропетровській, Херсонській, Миколаївській, Одеській, Запорізькій, Донецькій, Київській, а також у Києві та Автономній республіці Крим. Перевірки проводилися Інспекцією Головного державного реєстратора флоту, Держфлотінспекцією, Регістром судноплавства спільно з Міністерством внутрішніх справ, місцевими органами самоврядування та капітанами портів.
Діяльність груп полягала у виявленні порушень правил судноплавства та незареєстрованих суден. Особлива увага приділялась забезпеченню безпеки судноплавства на водних об’єктах, що межують з місцем масового відпочинку громадян. «Хоча перевірки тільки завершились, вже зараз можна відзначити скорочення кількості порушень на внутрішніх водних шляхах порівняно із минулим роком», — підбив перші підсумки заступник головного державного реєстратора флоту Віталій Хомич.
Найбільш поширеним порушенням стала відсутність реєстраційних документів на борту судна або наявність лише їх копій. Крім того, зафіксована незаконна експлуатація пасажирського флоту, а саме — недійсні або прострочені реєстраційні документи, що є грубим порушенням Кодексу торговельного мореплавства.
Були також зафіксовані порушення, пов’язані із незаконною комерційною діяльністю причалів, які не мали відповідних дозвільних документів. В результаті причали було негайно закрито відповідно до приписів інспекторів Держфлотінспекції.