Для зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) необхідно створювати тести двох рівнів складності.
Таку думку озвучив директор Українського центру оцінювання якості освіти Ігор Лікарчук, передав кореспондент ГолосUA.
За його словами, у ЗНО необхідно переходити до використання тестів різного рівня, відповідно до потреб обраної професії.
“Якби ми з англійської мови запропонували тест двох рівнів — для тих, для кого англійська мова в майбутній професії є профільною, і для тих, для кого вона є непрофільною, ми б мали зовсім інші результати. Теж саме — стосовно української мови і літератури — один тест повинен бути для майбутніх журналістів і філологів, а інший — для майбутніх інженерів”, — зазначив І. Лікарчук.
За таким принципом, на його думку, мають складатися тести з математики, географії, біології, фізики і хімії.
М. Мамаєва