Продажі мобільних телефонів в Україні впали майже удвічі.
Про це повідомив холдинг «Unitrade Group».
Як йдеться в огляді холдингу, тенденція зменшення попиту, що розпочалася в четвертому кварталі 2008 року, знайшла своє продовження і в 2009 році.
«Споживачі не поспішають змінювати свої телефони на нові, а якщо і купують — то все частіше намагаються при цьому економити», — зазначається в повідомленні.
Експерти заявили, що, за результатами першого кварталу 2009 року продажі мобільних терміналів (телефонів, смартфонів і комунікаторів) у кількісному вираженні становили близько 860 тис. пристроїв, що на 52,2% менше від попереднього четвертого кварталу 2008 року, і на 58,0% від першого кварталу 2008 року.
Середня собівартість реалізованих мобільних терміналів склала $ 127, тоді як у першому кварталі 2008 року вона дорівнювала $ 188, зазначають експерти.
Також в огляді «Unitrade Group» говориться, що в грошовому сенсі за підсумками першого кварталу 2009 року ринок склав $ 109,2 млн (перший квартал 2008 року — $ 385 млн), тобто зниження склало 71,6%.
Крім того, як повідомляється в огляді холдингу, трійка лідерів виробників мобільних терміналів уже котрий рік незмінна, її традиційно становлять: Nokia (50%), Samsung (27%) та Sony Ericsson (14%). Зокрема, їх сукупна частка склала 91%.
Водночас, експерти констатують, що найзначніше зріс сегмент «до $ 70», його частка склала 30% (перший квартал 2008 року — 20%).
Крім того, експерти наголосили, що кількість споживачів, готових віддати понад $ 200 на придбання нового мобільного терміналу, скоротилася із 39% роком раніше, до 27% у першому кварталі поточного року.