face="Times New Roman, serif">
size="3">У Києві навколо національного спортивного комплексу "Олімпійський" до 2012 року впорядкують зовнішню рекламу.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Про це повідомив заступник голови Київської місткої державної адміністрації (КМДА) Анатолій Голубченко, повідомляє прес-служба КМДА.
face="Times New Roman, serif">
size="3">За словами А.Голубченка, в межах 1,5-кілометрової зони навколо "Олімпійського" рекламні засоби мають бути уніфіковані за розміром, кольором, формою та гармонійно вписуватися в ландшафтно-архітектурні та історико-культурні особливості території.
face="Times New Roman, serif">
size="3">За інформацією Головного управління з питань реклами, з цією метою буде створено спеціальну комісію з питань розробки паспортів вулиць, приведення до ладу фасадів будинків, благоустрою вулиць, єдиної схеми зовнішнього освітлення вулиць тощо.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Крім того, згідно з рекомендаціями УЄФА щодо проведення чемпіонату Європи з футболу, пріоритетне право на розміщення реклами в 1,5-кілометровій зоні навколо НСК "Олімпійський" буде надано виключно міжнародним спонсорам УЄФА.
face="Times New Roman, serif">
size="3">Відповідно до зазначеного документу, місто безоплатно надасть УЄФА на правах соціальної реклами 448 місць для розміщення реклами турніру.
Читайте также по теме